Veelgestelde vragen
Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Uw bestelling wordt na betaling binnen 1 tot 3 werkdagen afgegeven bij de bezorgdiensten. We streven altijd naar een zo snel mogelijke verzending. Voor leveringen naar het buitenland kan dit tot 2 werkdagen langer duren.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Al onze binnenlandse leveringen worden door DHL of PostNL verzorgd. Leveringen naar Duitsland gaan via DHL en de overige zendingen binnen Europa gaan via DPD. Zendingen buiten Europa lopen meestal via DHL afhankelijk van het land, de omvang en het gewicht van het pakket.
Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?
Naast vooraf overmaken naar onze betaalrekening, kunt u gebruiken van Ideal, PayPal, Bancontact, ApplePay, Visacard, Mastercard, KBC, Belfius, ING HomePay en Sofort Banking.
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
We leveren onze pakketten tegen een zo scherp mogelijk tarief en vanaf een bepaalde bestelomvang zelfs gratis. De meeste pakketten beneden de 10 kg. worden voor € 6,- naar Nederland verzonden. Naar België en Duitsland kost € 8,50 en gaat met DHL. Bij een bestelling boven de € 30,- geldt gratis levering in Nederland, boven de € 40,00 Duitsland en België. Weegt uw pakket meer dan 10 kg, dan gelden er andere tarieven.
Binnen Europa hanteren wij een tarief van € 9,50 voor verzendingen naar de overige landen van West-Europa (België, Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Zweden). Dit geldt voor verzendingen tot 2 kg.
Omdat wij heel veel artikelen met verschillende maten en gewichten versturen, Kunnen wij ze hier niet allemaal opnoemen. In uw winkelwagen (voordat u al uw gegevens moet invullen) kunt u precies zien wat de verzendkosten zijn.
De bestelling bevalt mij niet, wat kan ik doen?
Laat ons binnen 14 dagen even weten via info@hettafereel.nl, wat u niet bevalt en u kunt het artikel gratis terugsturen. Let op! Stuur het artikel pas terug als u van ons bericht heeft gehad. U krijgt van ons namelijk een verzendlabel die u op de retourzending kunt plakken. U krijgt van ons het aankoopbedrag en de oorspronkelijke verzendkosten teruggestort.
Nee, wij kopen niet in. Wij nemen geen inboedels of winkelinventarissen over.
Kan ik mijn bestelling in Ter Apel komen afhalen?
Nee dat kan helaas niet. Al onze spullen zijn ergens anders opgeslagen in een (beveiligde en verwarmde) opslagbox.